Skip to main content
(ခ)-ေက်ာက္ျဖဴၿမိဳ႕နယ္၊ အမွတ္(၁)ဆိပ္ခံတံတား၌ သေဘၤာမ်ားဆိုက္ကပ္ခြင့္မရရွိျခင္း၊ အမွတ္(၃)ဆိပ္ခံတံတားသည္ အသုံးမတည့္ျဖစ္ေနျခင္း၊ အမွတ္(၂)ဆိပ္ခံတံတားအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ရာတြင္ ေျမေနရာအခက္အခဲမ်ားရွိေနျခင္း၊ ေခတ္မီဆိပ္ကမ္းတည္ေဆာက္ေပးရန္တို႔ႏွင့္စပ္လ်ဥ္းသည့္ေမးခြန္း

ေက်ာက္ျဖဴၿမိဳ႕နယ္၊ သန္ပန္ေခ်ာင္းရပ္ကြက္ရွိ အမွတ္(၁)ဆိပ္ခံတံတား၌ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းသြား ခရီးသည္တင္သေဘၤာႏွင့္ အျခားကုန္တင္သေဘၤာမ်ားဆိုက္ကပ္ခြင့္မရရွိျခင္း၊ အမွတ္(၃)ဆိပ္ခံတံတား သည္ လက္ေတြ႔တြင္ အသုံးမတည့္ျဖစ္ေနျခင္း၊ ငလေပြ႔ေက်း႐ြာရွိ အမွတ္(၂)ဆိပ္ခံတံတားအား အဆင့္ျမႇင့္တင္တိုးခ်ဲ႕ရာတြင္ ေျ

(က)-လမ္းအသုံးျပဳသူအားလုံး ေဘးအႏၲရာယ္ကင္းရွင္းေစရန္ႏွင့္ မွန္ကန္ေသာယာဥ္အခ်က္ျပမီး တစ္ေျပးညီ ေျပာင္းလဲက်င့္သုံးသြားရန္ မည္ကဲ့သို႔ေဆာင္႐ြက္မည္ကို သိလိုျခင္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္းသည့္ေမးခြန္း

၁၉၈၉ ခုႏွစ္၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ နည္းဥပေဒမ်ားအရ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တြင္တပ္ဆင္ထားေသာ မီးမ်ားႏွင့္ ယာဥ္ေမာင္းသူ၏လက္ျဖင့္ အခ်က္ျပပုံမ်ားအခန္း၌ ေနာက္မွေမာ္ေတာ္ယာဥ္အား ေက်ာ္တက္ႏိုင္ေၾကာင္း ကို ယာဥ္၏ယာဘက္မီးျဖင့္အခ်က္ျပရန္ သတ္မွတ္ထားေသာ္လည္း ယာဥ္ေမာင္းမ်ား အထူးသျဖင့္ ကုန္တင္ကားႀကီးအမ်ားစုသည္ အေဝးေျပးလမ္းမႀကီးမ်ားေပၚ၌ ယာဥ္၏ဝဲဘက္မီးျဖင့္သာ လြဲမွားစြာ အခ်က္ျ

(စ)-ခ်င္းတြင္းျမစ္ေၾကာင္း အႏၲရာယ္ကင္းရွင္း၍ လြယ္ကူေခ်ာေမြ႕စြာသြားလာႏိုင္ေရးအတြက္ ႏွစ္စဥ္မည္သို႔ ေဆာင္႐ြက္ေပးမည္ကို သိလိုျခင္းႏွင့္ စပ္လ်ဥ္းသည့္ေမးခြန္း

စစ္ကုိင္းတိုင္းေဒသႀကီး၊ မုံ႐ြာၿမိဳ႕မွ ကနီ၊ မင္းကင္း၊ ကေလးဝ၊ ကေလးၿမိဳ႕၊ တမူး၊ ေမာ္လိုက္၊ ေဖာင္းျပင္၊ ဟုမၼလင္း၊ ခႏၲီးႏွင့္ နာဂကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရေဒသတစ္ခုလုံးသာမက ခ်င္းျပည္နယ္ ေျမာက္ပိုင္းေဒသမ်ားသို႔ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ရာတြင္  အမ်ားဆုံးအသုံးျပဳေသာ ခ်င္းတြင္းျမစ္ေၾကာင္း လမ္းသည္ ဇြန္လမွ စက္တင္ဘာလအထိသာ သြားေရး၊ လာေရးလြယ္ကူ ေခ်ာေမြ႕ၿပီး ေအာက္တိုဘာလစတင္၍  ေရတိမ္လာျခင္း၊ ေရေၾကာင္းက်ဥ္းလာျခင္းတို႔ေၾကာင့္ တခ်

(င)-ပ်က္စီးယိုယြင္းေနေသာ မာန္ေအာင္မီးျပအား ျပန္လည္ျပဳျပင္ေပးရန္ႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံပင္လယ္ကမ္း႐ိုးတန္းတစ္ေလၽွာက္ရွိ ကမၻာ့ေရေၾကာင္းလမ္းေၾကာင္းေပၚရွိ မီးျပမ်ားအား မပ်က္စီးရေအာင္ မည္ကဲ့သို႔စီမံေဆာင္႐ြက္ေနသည္ကို သိလိုျခင္း ႏွင့္စပ္လ်ဥ္းသည့္ေမးခြန္း

 

(င)-မာန္ေအာင္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ပ်က္စီးယိုယြင္းေနေသာ မာန္ေအာင္မီးျပအား မူလအေျခအေနေရာက္ရွိေအာင္ ျပန္လည္ျပဳျပင္ေပးရန္ႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံပင္လယ္ကမ္း႐ိုးတန္းတစ္ေလၽွာက္ရွိ ကမၻာ့ေရေၾကာင္း လမ္းေၾကာင္းေပၚရွိ မီးျပမ်ားအား မပ်က္စီးရေအာင္ မည္ကဲ့သို႔စီမံေဆာင္႐ြက္ေနသည္ကို သိလိုျခင္း ႏွင့္စပ္လ်ဥ္းသည့္ေမးခြန္း

(ဃ)-တပ္ကုန္းၿမိဳ႕နယ္အတြင္းရွိ ဆင္ေသ-ပင္ေလာင္းရထားလမ္းေဖာက္လုပ္ရာတြင္ ပါဝင္သြားေသာ လယ္ယာေျမမ်ားအတြက္ နစ္နာေၾကးႏွင့္ သီးႏွံေလ်ာ္ေၾကးေပးအပ္ရန္ အစီအစဥ္ရွိ/မရွိႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း သည့္ေမးခြန္း

ဆင္ေသ-ပင္ေလာင္းရထားလမ္းစီမံကိန္းကို ၂၅-၆-၂၀၁၀ ရက္ေန႔တြင္ စတင္ေဖာက္လုပ္ခဲ့ပါေၾကာင္း၊ ရမည္းသင္းၿမိဳ႕နယ္၊ ေရဦးေက်း႐ြာနားအထိ ရထားလမ္းမိုင္ ၂၂.၅ မိုင္ ေဖာက္လုပ္ၿပီးစီးၿပီးေနာက္ ၂၀၁၂-၁၃ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ စီမံကိန္းကိုတစ္ဝက္တစ္ျပတ္ ရပ္နားထားခဲ့သည္မွ  ယေန႔အခ်ိန္အထိ ျဖစ္ပါ ေၾကာင္း၊ မူလလ်ာထားသည့္အတိုင္း စီမံကိန္းကို အျပည္‌့အဝအေကာင္အထည္ မေဖာ္ႏိုင္ခဲ့သည့္အတြက္ အဆိုပါရထားလမ္းကို ျပည္သူမ်ားယေန႔အခ်ိန္အထိ အသုံးျပဳခြင့္မရခဲ့သလို စီမံကိန္းကုန္က် စရိတ္