Skip to main content

ေမးခြန္း အေၾကာင္းအရာ 

daw cho cho winခ်င္းတြင္းျမစ္၏ အေရွ႕ဘက္ကမ္းတြင္ မုံ႐ြာ-ဟုမၼလင္း-ခႏၲီးလမ္းမႀကီးရွိပါေၾကာင္း၊ အဆိုပါ လမ္းအား ေဒသအေခၚျဖင့္ မဟာၿမိဳင္လမ္း(သုိ႔) ဗ်ဴဟာလမ္းဟုလည္း ေခၚဆိုၾကပါေၾကာင္း၊ ခ်င္းတြင္းျမစ္သည္ မုံ႐ြာမွ ဟုမၼလင္းအထိ ၃၃၃ မိုင္ႏွင့္ ဟုမၼလင္းမွ ခႏၲီး အထိ ၁၃၂ မိုင္ စုစုေပါင္း ေရမိုင္ ၄၆၅ မိုင္ရွိပါေၾကာင္း၊ မုံ႐ြာ - ဟုမၼလင္းကားလမ္းမႀကီးသည္  မုံ႐ြာမွ ဟုမၼလင္းကို ၄၃၀ မိုင္၊ ဟုမၼလင္းမွခႏၲီးသုိ႔ ၁၃၁ မိုင္ စုစုေပါင္း ကုန္းမိုင္ ၄၇၀ မိုင္ရွိပါေၾကာင္း၊ ခ်င္းတြင္းျမစ္၏ အထက္ပိုင္း ဝဲယာတြင္ ၿမိဳ႕နယ္ေပါင္း ၁၂ ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ ေက်း႐ြာေပါင္း  ၁၅၀၀ ရွိၿပီး လူဦးေရ ၁၀ သိန္းေက်ာ္ မွီတင္းေနထိုင္ၾကပါေၾကာင္း၊

 ခ်င္းတြင္းျမစ္အထက္ပိုင္းတြင္ရွိေသာ ေဒသခံျပည္သူလူထုအေနျဖင့္ ေရလမ္းခရီးကိုသာ အဓိကထား အသုံးျပဳပါေၾကာင္း၊ ထုိသို႔ ေရလမ္းခရီးျဖင့္ ခရီးသြားမ်ားႏွင့္ ကုန္စည္မ်ား စီးဆင္း ရာတြင္ စက္တပ္ယာဥ္ႀကီးမ်ားကို  အလြန္အကၽြံအသုံးျပဳလာၾကသည့္အတြက္ ခ်င္းတြင္းျမစ္သည္ ေႏြကာလတြင္ ေရခန္းျခင္း၊ ေသာင္ထြန္းျခင္း၊  မိုးကာလတြင္ ေရလၽွံျခင္းမ်ားျဖစ္ေပၚလ်က္ ရွိသည့္အျပင္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းႏွင္ျခင္းမ်ားေၾကာင့္ ကမ္းနားေျမၿပိဳမ်ားသည္ တစ္ႏွစ္ထက္ တစ္ႏွစ္ဆိုးဆိုး႐ြား႐ြားေပၚလာသည္ကိုေတြ႔ရွိရပါေၾကာင္း၊

မုံ႐ြာ-ဟုမၼလင္းကားလမ္းမႀကီးသည္ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ေက်ာ္ကပင္ အသုံးျပဳခဲ့ၿပီး ျပည္သူ႕ ဘ႑ာေငြ မ်ားကို ဘီလီယံႏွင့္ခ်ီ သုံးစြဲခဲ့ၿပီးျဖစ္ေသာ္လည္း ယခုအခ်ိန္အထိ ရာသီမေ႐ြး သြားလာႏိုင္ျခင္း မရွိပါေၾကာင္း၊ ထို႔ေၾကာင့္ ေရလမ္းကိုသာ အဓိကအားထားအသံုးျပဳလ်က္ရပါေၾကာင္း၊ ထုိသို႔ ေရလမ္းကို အဓိကအားထားရအသံုးျပဳရာတြင္ ကုန္ေမာ္ေတာ္မ်ား၊ လူစီးအျမန္ယာဥ္မ်ားအေနျဖင့္ မတန္တဆ တင္ေဆာင္ျခင္းမ်ားေၾကာင့္ ေရယာဥ္မ်ား တိမ္းေမွာက္ျခင္းမ်ားကို ႀကံဳေတြ႔ရပါ ေၾကာင္း၊ အကယ္၍ မုံ႐ြာ-ဟုမၼလင္း ကားလမ္းမႀကီးကိုသာ ရာသီမေ႐ြးသြားလာႏိုင္သည့္ လမ္းအျဖစ္ စနစ္တက်တည္ေဆာက္ၿပီး အရည္အေသြးျမင့္မားစြားႏွင့္ လုံၿခဳံစိတ္ခ်ရသည့္ လမ္းအျဖစ္ တည္ေဆာက္ ေပးႏိုင္မည္ဆိုပါက ေရလမ္းအသုံးျပဳမႈကိုလည္း ေလ်ာ့နည္းလာ မည္ျဖစ္ၿပီး ျမစ္ေၾကာင္း ထိန္းသိမ္းရာေရာက္သည့္အျပင္ ျပည္သူ႕ဘ႑ာမ်ားကိုလည္း ေခၽြတာရာ ေရာက္မည္ျဖစ္ၿပီး အခ်ိန္လည္း အမ်ားႀကီးသက္သာႏိုင္မည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ အဆိုပါ လမ္းမႀကီးကို အဆင့္ျမင့္ ရာသီမေ႐ြးသြားလာႏိုင္သည့္လမ္းျဖစ္ရန္ အေရးတႀကီးလိုအပ္ေန ပါေၾကာင္း၊

ထုိ႔ေၾကာင့္ မုံ႐ြာ-ဟုမၼလင္းကားလမ္းမႀကီးကို မည္သည့္စီမံကိန္းရည္႐ြယ္ခ်က္မ်ား၊ မည္သည့္အစီအမံမ်ားျဖင့္ တည္ေဆာက္ေနသည္ႏွင့္ မည္သည့္အခ်ိန္တြင္ ၿပီးစီးမည္ဆိုသည္ကို သိရွိလိုပါေၾကာင္း ေမးျမန္းပါသည္။


 

ေျဖၾကားခ်က္ 

u kyaw linစစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ခ်င္းတြင္းျမစ္ အေရွ႕ဘက္ကမ္း မုံ႐ြာ၊ ေမာ္လိုက္၊ ေဖာင္းျပင္၊ ဟုမၼလင္း ေတာက္ေလၽွာက္ေဖာက္လုပ္ထားသည့္ မဟာၿမိဳင္လမ္းမႀကီးသည္ မုံ႐ြာ-ေရဦးလမ္းပိုင္း ၅၄ မိုင္ ၁ ဖာလုံ၊ ေရဦး-သကၠယ္က်င္းအပိုင္း ၈၃ မိုင္ႏွင့္ သကၠယ္က်င္း-ေဖာင္းျပင္-ဟုမၼလင္း-ခႏၲီးလမ္း မိုင္ ၃၃၀ တို႔ပါဝင္ပါေၾကာင္း၊ မုံ႐ြာ-ေရဦးလမ္းပိုင္း ၅၄ မိုင္ ၁ ဖာလုံရွိသည့္ အနက္ ၄၇ မိုင္ကို ဆုထူးပန္ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီမွ BOT စနစ္ျဖင့္ တာဝန္ယူ ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိၿပီး ၇ မိုင္ ၁ ဖာလုံကို လမ္းဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ယူေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိပါေၾကာင္းႏွင့္ ျပည္ေထာင္စု အစိုးရအဖြဲ႕မွ စီမံခန္႔ခြဲသည့္လမ္းျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ယခုလမ္းအေျခအေနသည့္ ကတၱရာ လမ္း ၅၄ မိုင္ ၁ ဖာလုံျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ေရဦး-သကၠယ္က်င္းအပိုင္း ၈၃ မိုင္ရွည္လ်ားၿပီ ျပည္ေထာင္စု အစိုးရအဖြဲ႕မွ စီမံခန္႔ခြဲသည့္လမ္းျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ယခုလမ္းအေျခအေနသည္ ကတၱရာ ကြန္ကရစ္ လမ္း ၁ မိုင္၊ ကတၱရာလမ္း ၆၀ မိုင္ ၁.၅ ဖာလုံ၊ ကြန္ကရစ္လမ္း ၁ မိုင္၊ ေက်ာက္လမ္း ၁၄ မိုင္၊ အမာခံလမ္း ၆ မိုင္ ၅ ဖာလုံ စုစုေပါင္း ၈၃ မုိင္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ သကၠယ္က်င္း-ေဖာင္းျပင္-ဟုမၼလင္း-ခႏၲီးလမ္းသည္ ၃၃၀ မိုင္ရွည္းလ်ားၿပီး စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕မွ စီမံခန္႔ခြဲတဲ့လမ္းသည့္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ယခုလမ္းအေျခအေနသည္ ကြန္ကရစ္လမ္း ၉ မိုင္၊ ကတၱရာလမ္း ၂ မိုင္ ၃.၅ ဖာလုံ၊ အမာခံလမ္း ၂၉၉ မုိင္ ၂.၅ ဖာလုံႏွင့္ ေျမလမ္း ၁၉ မိုင္ ၂ ဖာလုံ စုစုေပါင္း ၃၃၀ မိုင္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊

မုံ႐ြာ-ေရဦးလမ္းပိုင္းသည္ ဒုတိယကမၻာစစ္ မျဖစ္မီကာလက တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္လမ္း ျဖစ္ပါ ေၾကာင္း၊ ၁၉၉၂ ခုႏွစ္အထိ ျပင္ဆင္ထိန္းသိမ္းျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားေဆာင္႐ြက္ခဲ့ၿပီး ၁၉၉၃-၁၉၉၄ ခုႏွစ္မွစ၍ တိုးတက္ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားကို စတင္ေဆာင္႐ြက္ခဲ့ပါေၾကာင္း၊ ေရဦး-သကၠယ္က်င္း လမ္းအပိုင္းကို ၁၉၇၀ ခုႏွစ္တြင္ ‌ေဖာက္လုပ္ၿပီးစီးခဲ့ၿပီး ၁၉၈၂-၁၉၈၃ ခုႏွစ္မွ ယေန႔အထိ တစ္ဆင့္ၿပီး တစ္ဆင့္ တိုးတက္ျပဳျပင္ခဲ့ပါေၾကာင္း၊ သကၠယ္က်င္း-ေဖာင္းျပင္-ဟုမၼလင္း-ခႏၲီးလမ္းသည္ ၄-၂-၁၉၈၂ ရက္ေန႔တြင္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္သူ႕ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းအစည္းအေဝးမွာ မဟာဗ်ဴဟာလမ္းအျဖစ္ သတ္မွတ္ခဲ့ၿပီး ၁-၃-၁၉၈၇ ရက္ေန႔တြင္ စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ပါေၾကာင္း၊

စီမံကိန္းရည္႐ြယ္ခ်က္သည္ မုံ႐ြာ-ေရဦး-သကၠယ္က်င္း-ေဖာင္းျပင္-ဟုမၼလင္း-ခႏၲီးလမ္း စုစုေပါင္း ၄၆၇ မိုင္ ၁ ဖာလုံရွည္လ်ားၿပီး လမ္းတစ္ေလၽွာက္ ၿမိဳ႕ေပါင္း ရွစ္ၿမိဳ႕ႏွင့္ ေက်း႐ြာေပါင္း ၃၅၈ ႐ြာ၊ လူဦးေရစုစုေပါင္း သုံးသိန္းေက်ာ္ကို အက်ိဳးျပဳေနသည့္ လမ္းမႀကီးတစ္ခုျဖစ္သည့္အျပင္ ယင္း လမ္းမႀကီးႏွင့္ ဆက္စပ္ၿပီး လဟယ္-နန္းယြန္းလမ္းမွ တစ္ဆင့္ နာဂေဒသတစ္ခုလုံး လူဦးေရ ၁၉၀၀၀၀ ေက်ာ္ႏွင့္ ကေလးၿမိဳ႕မွတစ္ဆင့္ ခ်င္းျပည္နယ္လူဦးေရ၏ တစ္ဝက္ခန္႔သည္ ယင္း လမ္းမႀကီးကို အားထားၿပီးသြားလာၾကသည့္အတြက္ အဆိုပါလမ္းမႀကီးကို ၂၀၃၀ ခုႏွစတြင္ တစ္လမ္းလုံး Paved Road ျဖစ္ေရးႏွင့္ အဆိုပါလမ္းေပၚရွိ တံတားမ်ားအားလံုးကို ကြန္ကရစ္ တံတားျဖစ္ေရးအတြက္ စီမံကိန္ေရးဆြဲထားသည့္ မဟာဗ်ဴဟာလမ္းမႀကီးတစ္ခု ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊

မုံ႐ြာ-ေရဦး-သကၠယ္က်င္း-ေဖာင္းျပင္-ဟုမၼလင္း-ခႏၲီးလမ္းပိုင္းတြင္ ၂၀၁၁-၂၀၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွ ၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘ႑ာေရးႏွစ္အထိ ငါးႏွစ္တာကာလအတြင္း ျပည္ေထာင္စု/တိုင္းေဒသႀကီး ေငြလုံး ေငြရင္း၊ ျပင္ဆင္ထိန္းသိမ္းျခင္းရန္ပုံေငြ စုစုေပါင္း ၃၅.၆ ဘီလီယံႏွင့္ ၂၀၁၆-၂၀၁၇ ဘ႑ာေရး ႏွစ္တြင္ ျပည္ေထာင္စု/တိုင္းေဒသႀကီး ေငြလုံးေငြရင္းျဖင့္ ျပင္ဆင္ထိန္းသိမ္းျခင္း၊ ရန္ပုံေငြ ၁၃.၄၃ ဘီလီယံတို႔ျဖင့္ လမ္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းႏွင့္ ျပင္ဆင္ထိန္းသိမ္းျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားကို ေဆာင္႐ြက္ခဲ့ ပါေၾကာင္း၊ မုံ႐ြာ-ေရဦးလမ္းပိုင္းကို ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ျပည္ေထာင္စုေငြလုံးေငြရင္း ရန္ပုံေငြ ၃၈၇ သန္းႏွင့္ ကတၱရာထပ္ပိုးလႊာခင္းျခင္း၊ တံတားႏွင့္ ေရႁပြန္တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္း မ်ားကို ေဆာင္႐ြက္ခဲ့ပါေၾကာင္း၊ ေရဦး-သကၠယ္က်င္း လမ္းပိုင္းကို ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ျပည္ေထာင္စု/တိုင္းေဒသႀကီး ေငြလုံးေငြရင္းႏွင့္ ျပင္ဆင္ထိန္းသိမ္းျခင္းရန္ပုံေငြမ်ားျဖင့္ ကတၱရာ လမ္းခ်ဲ႕ျခင္း ၁ မိုင္ ၅ ဖာလုံ၊ ကြန္ကရစ္လမ္းခင္းျခင္း ၇ မိုင္ ၅ ဖာလုံ၊ ကတၱရာထပ္ပိုးလႊာခင္းျခင္း ၃ မိုင္ ၄ ဖာလုံ၊ လမ္းအနိမ့္အျမင့္ညႇိ၍ ကတၱရာခင္းျခင္း၊ ေျမကာနံရံတည္ေဆာက္ျခင္း၊ တံတားႏွင့္ ေရႁပြန္တည္ေဆာက္ျခင္း ၃၁ စင္း၊ တံတားခ်ဥ္းကပ္လမ္းႏွင့္ Bank Protection တည္ေဆာက္ျခင္း ေပ၂၀၀ စသည့္လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိပါေၾကာင္း၊ သကၠယ္က်င္း-ေဖာင္းျပင္-ဟုမၼလင္း-ခႏၲီးလမ္းကို ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ျပည္ေထာင္စု ေငြလုံးေငြရင္း/တိုင္းေဒသႀကီး ရန္ပုံေငြ ျဖင့္ လမ္းတာေဘာင္ခ်ဲ႕ျခင္း၊ ေက်ာက္ေရာေျမ အမာခံလမ္းခင္းျခင္း ၈၃ မိုင္ ၅ ဖာလုံ၊ ကြန္ကရစ္ လမ္းခင္းျခင္း ၂ မိုင္ ၄ ဖာလုံ၊ ကြန္ကရစ္ေျမကာနံရံတည္ေဆာက္ျခင္း ၈၀ ေပ၊ ကြန္ကရစ္တံတား တည္ေဆာက္ျခင္း ၁၂၄ စင္း၊ Box Culvert တည္ေဆာက္ျခင္း ႏွစ္စင္း၊ တံတားခ်ဥ္းကပ္လမ္း တည္ေဆာက္ျခင္း ၂၉ စင္း၊ တံတားၾကမ္းခင္းေရပိတ္လႊာေလာင္းျခင္း ႏွစ္စင္း၊ ကြန္ကရစ္ေရေက်ာ္ တည္ေဆာက္ျခင္း တစ္စင္း စသည့္လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိပါေၾကာင္းႏွင့္ အဆိုပါ လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္ၿပီးစီးပါက ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘ႑ာေရးႏွစ္ကုန္တြင္ လမ္းအေျခအေနသည္ ကြန္ကရစ္လမ္း ၁၁ မိုင္ ၄ ဖာလုံ၊ ကတၱရာလမ္း ၂ မိုင္ ၃.၅ ဖာလုံႏွင့္ အမာခံလမ္း ၃၁၆ မိုင္ ၀.၅ ဖာလုံ ရွိမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊

မုံ႐ြာမွ သကၠယ္က်င္းအထိ လမ္းပိုင္းသည္ ရာသီမေ႐ြး သြားလာႏိုင္သည့္ လမ္းပိုင္းျဖစ္ၿပီး က်န္ရွိ သကၠယ္က်င္း-ေဖာင္းျပင္-ဟုမၼလင္း-ခႏၲီးလမ္းအပိုင္းကို ရာသီမေ႐ြးသြားလာႏိုင္သည့္ လမ္းအျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္တည္ေဆာက္ရန္ ၂၀၁၈-၂၀၁၉ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွစတင္၍ စီမံခ်က္မ်ား ေရးဆြဲထား ရွိၿပီး ဘ႑ာေရးႏွစ္အလိုက္ ရန္ပုံေငြရရွိမႈအေပၚ မူတည္ၿပီး ဦးစားေပးလုပ္ငန္းမ်ားကို အေကာင္ အထည္ေဖာ္ေဆာင္႐ြက္ေပးသြားမွာျဖစ္ပါေၾကာင္း ျပန္လည္ရွင္းလင္းေျဖၾကားပါသည္။

ေဒၚခ်ိဳခ်ိဳဝင္း(ေမာ္လိုက္)က ဆက္စပ္ေမးခြန္းေမးျမန္းပါသည္။

အဆိုပါလမ္းကို ႏွစ္စဥ္ႏွင့္အမၽွ ဘတ္ဂ်က္မ်ား ခ်ၿပီးတည္ေဆာက္ေနေသာ္လည္း ယခုအခ်ိန္အထိ ရာသီမေ႐ြးသြားလာျခင္းမရွိေသးပါေၾကာင္း၊ ယခု ခ်င္းတြင္းျမစ္ကူးတံတား(ကေလးဝ)ၿပီးစီးခဲ့သည့္ အတြက္ ေရေၾကာင္းၾကပ္တည္းခ်ိန္ႏွင့္ ျမစ္ေရလၽွံခ်ိန္မ်ားတြင္ ကေလးဝႏွင့္ ေရဦးလမ္းကို သြားလာ၍ရေသာ္လည္း လမ္းအေျခအေနသည့္ အႏၲရာယ္မ်ားသည့္ အေျခအေနရွိပါေၾကာင္း၊ ထို႔ေၾကာင့္လမ္းတံတားမ်ား တည္ေဆာက္သည့္ေနရာတြင္ ေျမျပင္အေနအထား၊ ေရစီးေရလာ မ်ားကို ေရွ႕ေျပးစမ္းသပ္မႈမ်ားျပဳလုပ္ျခင္း ရွိ/မရွိ၊ ေရွ႕ေျပးစပ္သပ္မႈမ်ားအတုိင္း ျဖစ္ႏိုင္၊ မျဖစ္ႏိုင္ အေပၚ မူတည္၍ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားကို ေဆာင္႐ြက္ျခင္း ရွိ/ မရွိ သိရွိလိုပါေၾကာင္း ေမးျမန္းပါသည္။

ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္လင္း

မဟာၿမိဳင္လမ္းမႀကီးသည္ မိုင္ ၃၃၀ ခန္႔ရွိသည့္အျပင္ ေတာႀကီးမ်က္မည္း၌ ေဖာက္လုပ္ထားသည့္ လမ္းျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ အဆိုပါလမ္းေၾကာင္း တည္ရွိသည့္ ေျမအေနအထားသည္ ခက္ခဲျခင္း၊ လမ္းအေနအထား ခက္ခဲျခင္း၊ ေျမသား မေကာင္းျခင္းမ်ားေၾကာင့္ ယင္းလမ္းႀကီးတစ္ခုလံုးကို တစ္ခုလုံးကို သုံးႏွစ္အတြင္း ၿပီးစီးႏုိင္ျခင္း မရွိပါေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ယခု အစီအစဥ္မ်ားအရ သုံးႏွစ္အတြင္း ေဖာင္းျပင္မွ ပင္လည္ဘူးလမ္း ၂၉ မိုင္ကို လမ္းကို ေဖာက္လုပ္လ်က္ရွိပါေၾကာင္း၊ အဆိုပါ လမ္းကို ေဖာက္လုပ္ၿပီးပါက ေဖာင္းျပင္၊ ဟုမၼလင္းဘက္က ျပည္သူအေနျဖင့္ ပင္လည္ဘူးကတစ္ဆင့္ ေ႐ႊဘိုဘက္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အသံုးျပဳႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး ဘတ္စ္ကားမ်ား ေျပးဆြဲႏုိင္သည့္ လမ္းအေနအထားျဖစ္ေအာင္ ခ်က္ခ်င္းေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိပါေၾကာင္း၊ အဆိုပါ လမ္းမႀကီးတစ္ခုလံုးကို အစအဆုံး Paved Road  ျဖစ္ရန္အတြက္ ဘီလီယံ ၂၈၀ ခန္႔သံုးစြဲရမည္ျဖစ္သည့္အတြက္ ယခုသုံးႏွစ္တြင္ ၿပီးစီးေအာင္ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ျခင္းမရွိပါေၾကာင္းႏွင့္ စီမံကိန္းတစ္ခုလံုးအား တစ္ဆင့္ခ်င္းတစ္ဆင့္ ေဆာင္႐ြက္ေပးသြားမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း ျပန္လည္ ေျဖၾကားပါသည္။


 

ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္လင္း